domingo, 21 de febrero de 2010

valoració del llibre instantànies

Com us vaig prometre aquí us deixo la valoració que en faig d'aquest llibre i una breu presentació de l'autor.
L'autor del llibre; Carles Monereo, és Doctor en Psicologia per la Universitat de Barcelona (1985),Professor titular de la universitat (1988), Fundador i coordinador del “Seminari interuniversitari d’investigació en estratègies d’aprenentatge” (SINTE), entra a formar part de l’equip ICE de la universitat autònoma de Barcelona a partir de 1996.


Considero que es tracta d’un llibre bastant recomanable,ja que es tracta d’un llibre de fàcil lectura, molt ben estructurat, amb un llenguatge clar i entenedor. Que tracta els principals aspectes amb els que es troben els autors en les seves visites a diferents centres que tenien en marxa diferents projectes per atendre a la diversitat educativa.
Aquest llibre ens permet copsar la realitat d’alguns centres, i veure, com, sense necessitat de disposar de gaires recursos, amb la implicació del tota la comunitat educativa, i les ganes de treballar de manera conjunta dels claustres de professors, és possible tirar endavant de manera satisfactòria diferents projectes educatius, per atendre la diversitat educativa que actualment trobem a les aules.
Ens permet veure com s’organitzen en els diferents centres, tant a nivell de centre com a nivell d’aula, la implicació del professorat, la implicació de l’alumnat, i els resultats d’aquests projectes.
D’aquest llibre l’extraiem també diferents experiències d’aula, les quals serveixen de font d’inspiració i de renovació personal, que permet veure la figura docent més ella de la que estem acostumats al dia a dia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario