El passat dijous a classe vam treballar el tema de la inclusió esclora. El tema de la inclusió escolar, des del meu punt de vista es tracta d'un tema que esta molt de moda. És a dir, queda molt bé per a una escola, dir i proclamar-se escola inclusiva, peró a l'hora de la realitat considero que s'hauria d'analitzar profundament que tene d'inclusives la majoria d'aquests centres.
A classe vam treballar sobre les tres raons a favor d'una escola inclusiva. i en una d'elles apareixia una cita de S. Hegarty, en una de les publicacions de la UNESCO 1994; la qual diu: "Un món que disposa dels recursos econòmics i tecnològics que permeten la comunicació global instantània, així com dur persones a l'espai, difícilment pot dir que és impossible educar tots els seus nens" Aquesta cita feia referència a l'educació de les persones amb discapacitats. Peró consideroq ue estem deixant de banda un aspecte prou important con és el cas de l'educació generalitzada. Vull dir garantir l'escolarització de TOTS els nens del planeta.
sota el meu punt de vista, amb el tema de la inclusió escolar, s'estan gastant molts esforços i diners amb el tema de recursos educactius, quan el que hauríem de garantir és l'ecolarització de tots els infants.
Que tinguem sort...
Hace 16 años
Bon dia,
ResponderEliminarBon comentari.
Professor